Aktualności

Doprecyzwanie definicji w kampanii SuperGrosz + wyższa stawka!

Zakaz działań typu brand bidding został dokładniej wyjaśniony przez reklamodawcę, przekazujemy zatem poprawioną definicję wynagrodzenia w kampanii pożyczki ratalnej SuperGrosz.

Super
Podnosimy jednocześnie wynagrodzenie w kampanii. Od dziś wynagrodzenie w wysokości 130 zł przyznane będzie za poprawny wniosek pod warunkiem, że na jego podstawie nowy klient* zawrze umowę o pożyczkę i nie odstąpi od niej w ciągu 14 dni od przyznania pożyczki.

*Nowy klient to osoba, która nie występuje w bazie SuperGrosz.pl

PROGI
Jeśli suma pożyczek uruchomionych z Waszego polecenia wyniesie co najmniej 3600 zł, wynagrodzenie w kampanii wyniesie 140 zł CPS.
Jeśli kwota uruchomionych pożyczek osiągnie w sumie 3800 zł, wynagrodzenie wzrośnie do 170 zł CPS.
Jeśli natomiast wszystkie pożyczki zsumują się do kwoty 4000 zł i wyższej, wypłacone wynagrodzenie osiągnie 200 zł CPS.

W programie obowiązuje zakaz wysyłania wniosków w imieniu Klienta. Wnioski wypełnione za klienta nie będą podlegały wynagrodzeniu.

Wnioski zmieniają status na „zaraportowany” po uruchomieniu sprzedaży. Przedział wiekowy akceptowanych klientów to 21-80 lat. Nie mogą oni mieć obciążeń komorniczych.

UWAGA! W kampanii zabronione jest stosowanie reklam w wyszukiwarce Googole podszywających się pod SuperGrosz. Wydawcom niestosującym się do zakazu, nie będzie wypłacane wynagrodzenie. Co do działań PPC, gdzie brand Super Grosz (i podobne) nie są słowami kluczowymi, generującymi wyświetlanie takich reklam, nie są one zabronione.