Raportowanie online w Systemie Partnerskim!

Raportowanie online w Systemie Partnerskim!

Miło nam poinformować Was o wdrożeniu dodatkowego raportowania online w trzynastu kampaniach dostępnych w Systemie Partnerskim.

Raportowanie online pozwala na sprawdzanie w czasie rzeczywistym, które wnioski spełniły warunki określone w poszczególnych programach. Dzięki dodatkowym informacjom będzie można zatem określić, które formularze zostaną zaakceptowane podczas rozliczeń. Nowy mechanizm pozwoli więc uniknąć długiego oczekiwania na walidację wygenerowanych leadów i pozwoli sprawdzić, za które wnioski zostanie naliczone wynagrodzenie – już w momencie spełnienia przez klientów poszczególnych wymogów!

W promowanych przez nas programach w dalszym ciągu formularze potwierdzane są po wysłaniu wniosków przez klientów („kliknięte” leady zmieniają wtedy status na „wysłany”). Teraz, dzięki nowemu mechanizmowi, w momencie spełnienia określonych warunków wnioski będą zmieniać jeszcze status na „zaraportowany”. Wynagrodzenie za wszystkie wygenerowane formularze dalej będzie jednak naliczane podczas odbywających się raz w miesiącu rozliczeń.

Raportowanie online zostało przez nas wdrożone u następujących reklamodawców:
- Aasa - Kredyt dla firm,
- Autokapital.pl,
- Credit.pl,
- Filarum,
- Ofin.pl,
- PożyczkaOK,
- Ratka.pl,
- Ratkomat.pl,
- Soho Credit,
- SuperCredit,
- TaniKredyt,
- Wandoo i
- Zaliczka.pl.

Nowy status jest widoczny w Statystykach zarówno w zakładce „Zdarzenia”, jak i „Raporty”. Możecie zatem filtrować generowany ruch po „Dacie zaraportowania” (jest ona również prezentowana w „Wykazie wniosków”) oraz łatwo sprawdzić, jaki wolumen otrzymał status „zaraportowany” i najprawdopodobniej spełni warunki do naliczenia wynagrodzenia. Pozwoli to Wam na skuteczniejsze reklamowanie dostępnych produktów i usług.

W programie Filarum wnioski będą oznaczane jako „wysłane” po wysłaniu formularza kontaktowego, a jako „zaraportowane” po uruchomieniu sprzedaży. W przypadku Soho Credit leady będą oznaczane jako „zaraportowane” w momencie zatwierdzenia wniosku. W pozostałych kampaniach formularze będą potwierdzane jako „wysłane” na dotychczasowych zasadach i oznaczane jako „zaraportowane” po uruchomieniu sprzedaży (wyjątek stanowi Zaliczka.pl, dla której leady raportowane będą po weryfikacji konta bankowego).

Dodatkowe informacje odnośnie do nowego statusy zamieszczone są w działach Pomocy dotyczącym rozliczeń oraz kwestii technicznych.

Zachęcamy do testowania nowej funkcjonalności oraz wykorzystywania dodatkowych statystyk do optymalizacji promowanych kampanii i kosztów pozyskiwania wartościowego ruchu.