Dziś opublikowaliśmy Regulamin Systemu Partnerskiego z kilkoma zmianami. Najważniejsza zmiana dotyczy wprowadzenia możliwości elektronicznej wysyłki rachunków przez Wydawców zarejestrowanych jako osoby fizyczne (punkt 7.7 Regulaminu). Mamy nadzieję, że znacznie przyśpieszy to proces płatności.
Pozostałe modyfikacje dotyczą kwestii formalnych związanych z nieustannym rozwojem systemu:
- rozszerzenie definicji powierzchni reklamowej o inne narzędzia informatyczne (punkt 1.1),
- zmiany w procesie rejestracji nowego Wydawcy (dotyczy tylko nowych kont, punkt 4.1 i 4.2),
- doprecyzowanie kwestii weryfikacji danych Wydawców (punkt 4.6),
- uściślenia terminu obowiązywania zmian w Tabeli Wynagradzania (punkt 7.1),
- zdefiniowanie działań podejmowanych w przypadku naruszenia regulaminu w zakresie wynikającym z Załącznika nr 2 (punkt 7.14),
- określenie terminu rozpatrzenia reklamacji na 30 dni (punkt 9.7).
Regulamin wchodzi w życie 19.10.2016. Jeżeli nie zgadzacie się z opublikowanymi zmianami, możecie rozwiązać umowę o współpracy w terminie 14 dni od opublikowania nowej wersji Regulaminu. Mamy jednak nadzieję, że wprowadzone zmiany zachęcą Was do dalszego aktywnego uczestnictwa w Systemie Partnerskim. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.