Zmiany w kampaniach Idea Banku, wyższe stawki

Zmiany w kampaniach Idea Banku, wyższe stawki

Od dziś w kampaniach Idea Banku obowiązuje nowe warunki rozliczeniowe i wyższe stawki.

We wszystkich kampaniach reklamodawcy obowiązuje nowa definicja, wg której:
Wynagrodzenie za poprawny wniosek przyznane będzie pod warunkiem, że wszystkie dane w nim zawarte będą PRAWIDŁOWE i na ich podstawie reklamodawca SKONTAKTUJE się z klientem, który POTWIERDZI zainteresowanie produktem. Wynagrodzenie przyznane będzie za formularze z danymi, które do momentu wysłania wniosku nie znajdowały się w bazie Idea Bank lub Lions Banku i rozliczenie nastąpi tylko za nowego klienta. Nowy klient to osoba, która nigdy nie była klientem wymienionych instytucji, ani nigdy wcześniej nie wnioskowała o ich produkty.

Wyjątek stanowi kampania Lokaty Happy, w której naliczane będzie dalej 46 zł za każdy prawidłowy lead (zgodnie z dotychczasowymi warunkami obowiązującymi w programie).

 W poszczególnych programach obowiązują natomiast następujące stawki:
- faktoring - 33 zł CPL,
- informacja gospodarcza (Kontrahent) - 25 zł CPL,
- konta firmowe - 100 zł CPL,
- kredyty firmowe (Bezzwrotna pożyczka, Kredyt inwestycyjny, Kredyt na start, Kredyt obrotowy) - 33 zł CPL,
- kredyty firmowe online - 40 zł CPL,
- księgowość - 28 zł CPL.

W programach obowiązuje zakaz wysyłania wniosków w imieniu Klienta.
Poprawnie zliczane są wnioski wygenerowane przez unikatowych użytkowników.

Zachęcamy do promowania oferty Idea Banku.