Zmiany w kampaniach Nest Banku

Zmiany w kampaniach Nest Banku

Od dziś w kampaniach Nest Banku obowiązują nowe warunki.

Wynagrodzenie za poprawny wniosek przyznane będzie pod warunkiem, że na podstawie formularza, w ciągu 30 dni od daty jego wysłania, zostanie aktywowana umowa i zostanie wykonane logowanie do bankowości internetowej lub mobilnej. Wynagrodzenie nie zostanie jednak naliczone, jeśli klient posiadał w przeszłości ten sam produkt (również pod brandem FM Banku: Smart Bank lub BIZ Bank), o który wnioskuje.

W programie obowiązuje zakaz wysyłania wniosków w imieniu Klienta.
W związku z technologią wykorzystywaną przez dostawcę programu poprawnie zliczane są wnioski wygenerowane przez unikatowych użytkowników.
Reklamacje można składać w ciągu 60 dni od daty złożenia wniosku. Po tym terminie reklamacje nie zostaną uwzględnione.

W poszczególnych programach obowiązują następujące stawki:
- konta firmowe „BIZnest Konto Firmowe”: 120 zł CPS,
- konta osobiste „Nest Konto”: 70 zł CPS,
- konta osobiste „Nest Rodzina 500+”: 70 zł CPS,
- konta oszczędnościowe „Nest Rodzinne Oszczędności”: 70 zł CPS,
- lokaty „Nest Lokata Witaj”: 70 zł CPS.

Zachęcamy do promocji oferty banku.