Zmiany w kampaniach kart kredytowych Citi Handlowego

Zmiany w kampaniach kart kredytowych Citi Handlowego

Zakończona zostanie dziś kampania kart kredytowych Citi Handlowego z voucherem do sklepu Mall.pl, a w pozostałych programach od 1 czerwca obowiązywać będą nowe stawki.

W kampaniach kart z voucherami Allegro, Answear, Douglas i Morele.net naliczane będzie 70 zł CPS, natomiast w przypadku karty Citi Simplicity 85 zł CPS, a za kartę Citibank MasterCard World 200 zł CPS.

Wynagrodzenie przyznane będzie za każdy poprawny wniosek pod warunkiem, że na jego podstawie zostanie podpisana umowa, a następnie karta zostanie wydana. Wynagrodzenie zostanie naliczone, o ile klient nie skorzysta po wysłaniu formularza z możliwości wypełnienia pełnego wniosku o kartę kredytową bezpośrednio na stronie Citi Handlowy.

W związku z technologią wykorzystywaną przez dostawcę programu poprawnie zliczane są wnioski wygenerowane przez unikatowych użytkowników.

Zachęcamy do promowania oferty banku.