Od dziś w kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych mBanku wynagrodzenie naliczane będzie w modelu CPA.
20 zł wynagrodzenia przyznawane będzie za każdy poprawny wniosek pod warunkiem, że wszystkie dane w nim zawarte będą PRAWIDŁOWE i na ich podstawie zostanie przeprowadzona unikatowa kalkulacja.
Leady wysyłane mogą być z dwóch formularzy kontaktowych:
- e/lead/883 - zamieszczonego w fiszkach produktowych, prezentacjach, AdServerze i generatorze linków testowych, lub
- e/lead/1171 - dostępnego w serwerze reklamowym i przez linki tekstowe.
W przypadku długiego wniosku kontaktowego (e/lead/883) wynagrodzenie nie będzie naliczane za skrócone formularze kontaktu "Zamów rozmowę".
Natomiast leady wysłane z krótkiego formularza (e/lead/1171) zostaną zaakceptowane, o ile kalkulacja zostanie przeprowadzona przez klienta za pośrednictwem Call Center mBanku.
W programie obowiązuje zakaz wysyłania wniosków w imieniu Klienta. Poprawnie zliczane są wnioski wygenerowane przez unikatowych użytkowników.
Zachęcamy do reklamowania oferty mBanku.