Działania reklamowe i marketing afiliacyjny
Jakie działania reklamowe można podejmować w Systemie Partnerskim?
W Systemie Partnerskim akceptujemy działania reklamowe, jeżeli są zgodne z prawem, normami życia społecznego i etyczne, przykładowo:
- content marketing (tzw. marketing treści);
- publikowanie na stronach internetowych reklam (display) oraz udostępnianych przez nas narzędzi;
- działania SEO i SEM (z wykluczeniem wykorzystywania nazw reklamodawców i ich produktów, jako słów kluczowych w reklamach w wyszukiwarkach);
- działania w mediach społecznościowych;
- email marketing.
W celu prowadzenia skutecznych działań promocyjnych, przygotowaliśmy dla naszych wydawców szereg narzędzi (linki tekstowe, pasaże finansowe, serwer reklamowy, widgety, API i plik XML) oraz dodatkowych możliwości (zamieszczania reklam w wyszukiwarkach lub wykorzystywania kreacji mailingowych).
Jednocześnie wszystkich partnerów prosimy o zapoznanie się z listą, która stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu SP oraz niepodejmowanie niedozwolonych działań. Przed rozpoczęciem wszelkich niestandardowych akcji reklamowych prosimy również o kontakt z naszym Zespołem.
Co to jest marketing afiliacyjny?
Marketing afiliacyjny (performance marketing lub reklama efektywnościowa) to działania reklamowe polegające na promowaniu oferty dostawców wśród klientów przez wydawców aktywnych w ramach programu afiliacyjnego. Programy partnerskie prowadzone są zwykle przez sieci afiliacyjne.
Performance marketing charakteryzuje się tym, że działania reklamowe rozliczane są wyłącznie za osiągnięcie ustalonych wcześniej efektów np. wysłanie wniosku, odbycie spotkania, czy dokonanie sprzedaży. Staję się on coraz bardziej popularny wśród właścicieli stron internetowych, czy blogerów którym pozwala otrzymywać wynagrodzenie za reklamy zamieszczane na posiadanych powierzchniach reklamowych.