Chwilówkomat - zmiany w procesie udzielania pożyczek

Chwilówkomat - zmiany w procesie udzielania pożyczek

Reklamodawca poinformował nas o optymalizacji procesu składania wniosków w kampanii Chwilówkomatu. Powinno się to przyczynić w dużym stopniu do skrócenia całego procesu, a tym samym do zwiększenia konwersji na poprawne rejestracje. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.

Przypominamy, że kampania rozliczana jest w dwóch modelach: 100 zł CPS albo 17,5 zł CPL + 24 zł CPS.

Przypominamy również, że w obu kampaniach obowiązuje zakaz wysyłania wniosków w imieniu Klienta, prewalidacji wniosków, promowania oferty w porównywarkach, wyszukiwarkach oraz mediach społecznościowych (np. na Facebooku), a poprawnie zliczane są wnioski wygenerowane przez unikatowych użytkowników.

Zachęcamy do aktywnego promowania i korzystania z aktualnych materiałów promocyjnych.