Czasowe wstrzymanie kampanii Nest Banku w Systemie Partnerskim

Czasowe wstrzymanie kampanii Nest Banku w Systemie Partnerskim

Informujemy, że na wniosek Reklamodawcy, w Systemie Partnerskim 25.01.2019 o godzinie 17:00 zostaną wstrzymane kampanie Nest Banku. Ich ponowne włączenie nastąpi 28.01.2019 około godziny 10:00.

W związku z przeniesieniem obecnych klientów banku do nowego systemu bankowości elektronicznej (migracja) Nest Bank planuje wyłączenie części systemów bankowych (m. in. wnioskowego i CRM wykorzystywanych w kampaniach online). Oznacza to, że od piątku 25 stycznia od godz. 17:00 do poniedziałku 28 stycznia do godz. 10:00 nie będzie możliwe złożenie wniosku o konto osobiste Nest Konto, firmowe BIZnest Konto, Kredyt Przejrzysty i Kredyt dla firm w ratach.
Prosimy o wstrzymanie działań reklamowych na ten okres (od 17:00 25.01 do 10:00 28.01.) w kampaniach kont: Nest Konto, BIZnest Konto i Kredytu dla firm.
Wszystkie landing page w tym czasie będą działały poprawnie i pliki cookies będą się zapisywały w przeglądarkach użytkowników, natomiast niemożliwe będzie wejście na wniosek i poprawne wysłanie formularza kontaktowego. 
Po ponownym uruchomieniu systemu w poniedziałek zliczanie konwersji i sam proces składania wniosków oraz leadów kontaktowych będzie wyglądał identycznie jak dotychczas, a linki trackingowe do każdej z kampanii pozostaną bez zmian.
Jednocześnie Reklamodawca nie przewiduje rozliczania reklamacji konwersji za ten okres, z tytułu niedostępności systemu wnioskowego.
Prosimy o wstrzymanie działań reklamowych w tym okresie.
Za niedogodności związane ze wstrzymaniem kampanii przepraszamy.