Nowa kampania w kategorii kont oszczędnościowych - Konto „Wyamrzony CEL” Raiffeisena

Nowa kampania w kategorii kont oszczędnościowych - Konto „Wyamrzony CEL” Raiffeisena

Udostępniliśmy dziś nową kampanię w kategorii kont oszczędnościowych - Konto „Wymarzony CEL” od Raiffeisen Polbanku.

Raiffeisen
Nowe, atrakcyjne Konto Wymarzony Cel to idealne i proste narzędzie, które pozwala na regularne, ale elastyczne odkładanie i pomnażanie oszczędności na konkretny wymarzony cel, np. wakacje, rower lub edukację dziecka. Rachunek gwarantuje 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta oraz 0 zł za wpłaty gotówkowe na konto. Klient ma również zapewnione 0 zł za pierwszy przelew wewnętrzny w miesiącu – 20 zł za każdy kolejny, 0 zł za pierwszy przelew zewnętrzny w miesiącu – 20 zł za każdy kolejny oraz 0 zł za pierwszą wypłatę w miesiącu w kasie – 20 zł za każdą kolejną.

Konto Wymarzony Cel oferuje oprocentowanie całego salda, dodatkowe oprocentowanie za systematyczność w oszczędzaniu dla salda do 100 tys. zł (oprocentowanie bonusowe obowiązuje do 30.09.2017 r.), a także możliwość ustalenia np. własnej nazwy konta, kwoty jaką chce się odłożyć na wymarzony cel lub daty, do jakiej chce się osiągnąć swój wymarzony cel. Oprocentowanie na Koncie Wymarzony Cel może wynieść nawet 2,20%!

Wynagrodzenie przyznane będzie za poprawny wniosek pod warunkiem, że na podstawie formularza Nowy Klient uruchomi konto osobiste i aktywuje do niego kartę (do wyboru: MasterCard Debit, Wymarzona VISA lub Naklejka zbliżeniowa MiniKarta Debit) oraz uruchomi konto oszczędnościowe Konto Wymarzony Cel.
Nowy Klient jest rozumiany jako osoba, która aktualnie nie posiada w banku konta osobistego w PLN lub osoba, która miała konto osobiste w banku w PLN, ale je zamknęła przed 1 stycznia 2016 r., a przy aktualnym wnioskowaniu o rachunek osobisty przeszła poprawną weryfikację w banku.

W programie obowiązuje zakaz wysyłania wniosków w imieniu Klienta.
Poprawnie zliczane są wnioski wygenerowane przez unikatowych użytkowników.

Zachęcamy do pobierania graficznych kreacji reklamowych i aktywnego promowania produktu!