System Partnerski oferuje wiele narzędzi dla Wydawców związanych z trackingiem i śledzeniem ruchu na stronie. Pokażemy je na przykładzie serwisu Digitalmoney.pl
1. Podpięcie własnej domeny wydawcy
Standardowa domena wydawcy to [login].produktyfinansowe.pl Nasz afiliant stworzył własną subdomenę wnioski.digitalmoney.pl i podpiął ją do programu. Dzięki temu użytkownicy serwisu klikając w reklamy widzą wszystkie linki w domenie wydawcy (co wpływa na wzrost zaufania). Dodatkowo domena wydawcy widoczna jest w STATYSTYKACH. Wskazówka - do programu można dodać wiele własnych domen i dzięki temu monitorować źródło z którego spływają leady.
2. Podpięcie certyfikatu SSL do prywatnej domeny
Po ustawieniu rekordu CNAME według naszej instrukcji, mogliśmy wygenerować darmowy certyfikat SSL dla serwisu wydawcy. Certyfikat SSL jest ważny, ponieważ od pewnego czasu przeglądarki internetowe ostrzegają przed niezabezpieczonym połączeniem (użytkownicy zwracają uwage na bezpieczeństwo połączenia).
3. Wykorzystanie parametru LABEL do zbierania dodatkowych informacji
Wydawcy mają możliwość dodania parametru o nazwie LABEL do każdego URL'a. Przy jego pomocy można zapisać w STATYSTYKACH (przy każdym kliknięciu) dodatkowe informacje, które mogą przydać się przy późniejszej optymalizacji serwisu. Na podstronie kalkulator kredytu gotówkowego nasz wydawca wykorzystuje LABEL do zapisywania kwoty oraz liczby rat wybranych przez użytkownika podczas przeprowadzania symulacji kredytowej.