Wykorzystanie narzędzia dla Wydawców w praktyce

System Partnerski oferuje wiele narzędzi dla Wydawców związanych z trackingiem i śledzeniem ruchu na stronie. Pokażemy je na przykładzie serwisu Digitalmoney.pl

1. Podpięcie własnej domeny wydawcy

Standardowa domena wydawcy to [login].produktyfinansowe.pl Nasz afiliant stworzył własną subdomenę wnioski.digitalmoney.pl i podpiął ją do programu. Dzięki temu użytkownicy serwisu klikając w reklamy widzą wszystkie linki w domenie wydawcy (co wpływa na wzrost zaufania). Dodatkowo domena wydawcy widoczna jest w STATYSTYKACH. Wskazówka - do programu można dodać wiele własnych domen i dzięki temu monitorować źródło z którego spływają leady.

 Domena - widoczność w statystykach

2. Podpięcie certyfikatu SSL do prywatnej domeny

Po ustawieniu rekordu CNAME według naszej instrukcji, mogliśmy wygenerować darmowy certyfikat SSL dla serwisu wydawcy. Certyfikat SSL jest ważny, ponieważ od pewnego czasu przeglądarki internetowe ostrzegają przed niezabezpieczonym połączeniem (użytkownicy zwracają uwage na bezpieczeństwo połączenia). 

Certyfikat SSL dla domeny

3. Wykorzystanie parametru LABEL do zbierania dodatkowych informacji

Wydawcy mają możliwość dodania parametru o nazwie LABEL do każdego URL'a. Przy jego pomocy można zapisać w STATYSTYKACH (przy każdym kliknięciu) dodatkowe informacje, które mogą przydać się przy późniejszej optymalizacji serwisu. Na podstronie kalkulator kredytowy, nasz wydawca wykorzystuje LABEL do zapisywania kwoty oraz liczby rat wybranych przez użytkownika podczas przeprowadzania symulacji kredytowej. 

Wykorzystanie Label na stronie wydawcy