Powierzchnia reklamowa to strona internetowa, którą wydawca upoważniony jest dysponować w zakresie umożliwiającym promowanie naszych reklamodawców. Może to być np. prywatna domena, serwis internetowy, blog, czy profil w mediach społecznościowych, na których nasz partner będzie zamieszczać kody reklamowe Systemu Partnerskiego lub promować produkty i usługi naszych dostawców.
Strony WWW naszych wydawców powinny być udostępnione w sposób kompletny, estetyczny oraz jednolity koncepcyjnie, funkcjonalnie i tematycznie. Witryny, które mają być wykorzystywane do reklamowania dostępnych programów należy również zgłosić naszemu Zespołowi do zaakceptowania przez formularz znajdujący się w panelu administracyjnym. Zgadzamy się na zamieszczanie naszych kodów reklamowych wyłącznie na powierzchniach reklamowych, które zostaną wcześniej przez nas pozytywnie zweryfikowane.
Każdy partner może korzystać w ramach prowadzonych działań z większej ilości stron internetowych (nie jest ograniczony tylko do jednej). Wydawca nie ma również obowiązku posiadania praw do domeny identyfikującej wykorzystywaną witrynę i może być uprawniony do zarządzania nią w ramach umowy zawartej z innym podmiotem. Zachęcamy zatem do zgłaszania posiadanych powierzchni reklamowych, ponieważ niektóre programy afiliacyjne udostępniane są jedynie wydawcom ze stronami WWW o określonej tematyce.