Status kampanii to oznaczenie informujące o dostępności programu dla wydawców Systemu Partnerskiego.
Kampanie w naszej sieci afiliacyjnej otrzymują następujące statusy:
- ogólnodostępny - otrzymują oferty, które mogą być reklamowane przez wszystkich partnerów SP;
- do zgłoszenia - nadawany jest programom, do których dostęp może zostać przyznany przez nasz Zespół po zgłoszeniu się wydawcy na podstawie wskazanych powierzchni reklamowych, historycznych wyników oraz informacji od reklamodawcy;
- zaakceptowany - przypisywany, gdy partner zostanie dopuszczony do promowania danej usługi lub produktu. Kody reklamowe są aktywowane do 30 minut od momentu ustawienia tego statusu;
- odrzucony - przyznawany jest, gdy aplikacja wydawcy o możliwość reklamowania danej kampanii zostanie rozpatrzona negatywnie. W takich przypadkach, na karcie programu, znajdować się będzie specjalna sekcja z powodem odrzucenia zgłoszenia.
Wszystkie kampanie, do których dostęp nie został przyznany znajdują się w panelu administracyjnym, w zakładce Programy, w sekcji Do zgłoszenia. Z tego poziomu nasi partnerzy mają możliwość łatwego sprawdzenia, jakie dodatkowe usługi i produkty mogą być jeszcze promowane przez zainteresowanych wydawców.
Programy, dla których działania zostały zakończone są nieaktywne i nie są prezentowane w panelu.
Prowadzimy również dla naszych dostawców działania z wykorzystaniem wybranych partnerów np. dysponujących stronami internetowymi o określonej tematyce. Zachęcamy zatem do zgłaszania wszelkich atrakcyjnych powierzchni reklamowych oraz kontakt w przypadku posiadania dodatkowego potencjału.